tja emmas "bloggeeeen"

chachaaa :D  emme hääär :)
SITTER OCH ÄR GALET TAGGAD ÖVER ATT JAG, EMMA OCH ODA SKA DRA TILL TJECKIEN OM EXAKT 7 DAGAR!? VI ÅKER ALLTSÅ DN 18EEEE :D  HIHI ALLT JAG O ODA SNACKADE OM IDAG VAR JUST DET :D
hihihi vi kommer ha det så jöäääeeeeevllaaa kuuuuL :D  HIHI :D
ja jo till det extremt tråkiga nu då. jag gjorde nyss klart en svenska uppsats. eller ja uppsats & uppsats, den va skitkort. enkelt sådäääär.
just nu sitter jag o blockerar alla äckliga pedofiler till mig på skype :)  det var nyss en lesbisk tjej som skrev till mig men jag sa snällt att jag va 14 år så det var liksom opassande och då sa hon förlåt och så för att jag va så ung och sen hejdå. så ska de låta.
alla andra peddon e dumma i huvudet, dom fortsätter även om man skriver extremt pmsiga saker... :)  men men dom är väl desperata som faan så mm? :)
men nu så ska jag chilla, titta tv o lyssna musik och sen så ska jag sova :)  tisdag imorgon. fan fan faan! fast de e en sjukt chill skoldag... meeen jag vill ha freeedaaag! :)
i helgen iaf så va jag med karin i fredags hihi vi hade de sjukt kul! (älskar dig tvilling) och sen så drog vi ut och sen hem t henne igen o bara chillade. för jag fick inte slagga. men kom hem typ 12. sen så satt jag o snackade med den söta pajasen erik i skype i ... öh... 2-3 timmar kanske? :s  hih de va va sjukt kul. puss på dig.
sen i lördags så skulle jag inte heller ha fått slagga, men de fick jag ändå tillslut! :D  så jag slaggade o hade skitkul med sara :D  hihi love yoou:)  vi snackade med erik även dåå, kärlek till dig erik du e bäst.
men nuu ska jag gååå! :)
MEN EMMA DU ÄR BÄST OCH DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA KOMPIS OCH JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG !
ÄR SÅ JÄVLA TACKSAM ÖVER ATT JAG HAR DIG OCH ATT JAG O ODA FÅR HÄNKA TILL TJECKIEN!
DU FÅR HÄNKA MED MIG TILL MALLORCA NÅGON SOMMAR. älskar dig mest alltså!
PUSSPUSSPUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0