iifnerifbenrfiberfiberfiebrfiuerfiberfinwkankswxiowem

Har skit tråkigt! Min spotify funkar inte så lyssnar på radio!
Messar med gustaf. Han vill inte vara social för han titta på Stockholm - Båstad.... ''Hej jag heter emma och jag är mindre värd än gustafs skogs-tv'' :D HAHAH :D Jag är ganska glad just nu :D
Det var en tjej som skicka ett medelande på facebook och fråga om jag redigerar min hårfärg på alla bilder eller om jag har så fint hår på riktigt! :P Gulligt... Men nej det gör jag inte :D
CP men så ser mitt hår ut iallafall :D Osminkad...
Puss :D

Kommentarer
Postat av: zarita

du är så fin älskliiiiiiiing !

2011-04-03 @ 20:50:49
URL: http://housebitches.blogg.se/
Postat av: emme

hej jag heter emma och jag är så jävla snygg.

2011-04-04 @ 11:52:24
Postat av: Bianca

Gullunge <3

2011-04-05 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0