gästblogg igeen :3

emme som gästbloggar nu igen! :)  är dock inte med emma just nu :)
jag slaggade alltsååå med emma igååår :)  vi hade de hyffst lugnt :)  drog o hyrde film o köpte chips osv... sen så ringde vi gustaf och bad han o henke komma över för vi hade ff och skulle se en läskig film (emma va rädd..) . :)  men henke mådde inte så hyffsat bra... hahah, gustaf sa att man inte ens kunde få kontakt med honom. ja jo, alla smarta fattar nog varför. och så bad jag att få prata med honom för det är så kul att snacka med "såna" men de fick jag inte för han va på toaletten med amanda. öhm misstolk, de va inte så som ni tror. men jag kan ju inte lämna ut för många detaljer :)
menmen, dom kom aldrig -.-  men vi snackade med gustaf i telefonen mycke o såg på stay alive, den e skitbra. skäckfilm alltsååå. :)  sen så filmade jag och emma skitmycket med min telefon och skrattade jättemycket och hade kul :)  hihih :3  sen så kom pappa hem vid halv 4 och då kom han ner o va lite småsur över att jag va uppe (jävla gubbe) för att jag e förkyld :)  MEN SKIT I DET, THE SHOW MUST GO ON!.
sen så spelade vi lite COD, tittade på tv och sen så däckade vi :)
sen idag så vaknade vi typ 11 och gick upp 12 (tidigt? :s)  och år frukost och städade i tv rummet i min källare (slaggar alltid där, med kompisar). sen så skulle vi gå på promenad. men vi bestämde oss för att stalka gustaf lite istället...... eh.... ah..... SÅ DET GJORDE VI! :)  gustaf fick rage för att homobarnet henke inte ville träffa mig och emma för jag har varit sur på honom men det är jag inte längre men han hade damp ändå :) ... det hade även gustaf.... jag och emma skickade roliga sms till 118800 om gustaf :D  kulkuuul :'D
sen så drog vi till emma o hämtade pengar och skulle köpa en ben & jerrys glass var, men vi hade inte råd (det fattades 4 kronor..) så vi fick damp, men tillslut så träffade jag en kompis så jag fick låna en tia av henne :)  hihi, tack wilma ;)
sen så köpte vi glass och skulle dra hem till mig för vi såg inte klart på en av filmerna vi hyrde :)  då bestämde vi oss att gå på spåret ... och vad händer då? jo självklart, när vi som så oskylda är går på spåret, så kommer en tolva och stannar och så försöker gå förbi men då kommer konduktören ut och ragear och jag och emma bryr oss inte och alla i tolvan stirrade.. och sen sprang vi där ifrån :)  och sen åkte vi hem till mig... ;)
sen så chillade vi, åt glass och tittade klart på filmen :)  sen så giiick emmaa :(
så nu sitter jag här. ensam. och förkyld :(  usch blir ingen skola imorgon -.- blääääääääh.
måste duscha -.-
JAG, EMMA OCH ODA SKA T TJECKIEN PÅ PÅSKLOVET :D  ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD! :D
menmen, älskar dig emma. du är min allra bästavän gullesnutt.
kyss / emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0