Dag 1 – En bild på mig + 15 fakta om mig.


1. Är halv tjeck och halv svensk - Vad jag vet men jag är lite från tyskland och danmark och skit ;) Men bodde iallafall i tjeckien tills jag var 8 år. Kom till sverige och kunde inte ett ord svenska, men nu är jag pr0 ;)
2. Jag är rätt så osäriös och kan nästan aldrig ta nått på alvar - Både bra och dåligt... hehe.
3. Jag dömmer faktiskt egentligen inte - Även fast det ibland verkar så.
4. Jag gillar människor för dom dom är - Inte för dom dom låtsas vara. Var dig själv för alla andra finns redan.
5. Jag har dyslexi och ÄSP... - Svårt att förklara.
6. Min livs dröm är att bli polis - Heheh sant!
7. Jag har varit i 20 länder - Mer eller mindre...
8. Jag vill bo på söder - Bromma är så ytligt...
9. Har gått igenom mycket i mitt liv - Inget jag borde ta upp här.
10. Jag tar mina vänner och min familj före ALLT!
11. Älskar att vara enam - Trivs så av nån anledning.
12. Jag hatar hamburgare - Har alltid ogillat de...
13. Har svårt att släppa vänner - Även om man har bråkat skit mycket!
14. Tar aldrig åt mig om någon kalla mig ''bitch'', ''hora'', ''fjortis'', ''slampa'' och så - Men det händer inte ofta heller så :P
15. Rökning och att dricka utan måtta är det ÄCKLIGASTE jag vet! FYFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0